NICKELODEON RAYA di Sunway Lagoon.


Bermula 25 Mei hingga 9 Jun 2019 , Sunway Lagoon akan mengadakan kempen 'NICKELODEON RAYA ' bersama karakter-karakter Nickelodeon yang popular dan di sukai ramai. Karakter-karakter kartun Nickelodeon seperti DORA & BOOTS , SPONGEBOB & PATRICK dan TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES akan menemui pengunjung sepanjang kempen berlangsung.
DORA & BOOTS

SPONGEBOB & PATRICK


Sempena Nickelodeon Raya ini, ' EXPLORER'S CAMPSITE ' adalah keutamaan untuk di terjah di taman tema Sunway Lagoon kali ini. Di Explorer's Campsite, jom sertai aktiviti-aktiviti menarik dan menghiburkan seperti Teenage Mutant Ninja Turtles Shuriken Kids Challenge, SpongeBob Bubble- blowing Playtime dan Dora & Boots Puzzle Games yang pastinya membuatkan hari anda dan si manja di Sunway Lagoon lebih dari sekadar mandi manda.









Pelbagai promosi harga pakej , peraduan menarik , promosi raya istimewa dan persembahan menanti anda di Nickelodeon Raya yang pasti membuatkan kunjungan anda di Sunway Lagoon kali ini menghiburkan dan lebih dari biasa.











Jom bergembira bersama anak-anak dan keluarga tersayang di taman tema terkemuka negara Sunway Lagoon. 

Layari  https://sunwaylagoon.com/nickelodeonraya/ untuk lihat promosi-promosi dan lebih lagi tentang NICKELODEON RAYA...

Selamat Bergembira...
 

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

DAE GA KOREAN GRILL & BBQ - RESTORAN AUTHENTIC KOREA DAN MUSLIM-FRIENDLY !!

MAKAN DALAM SUNGAI DI BBQ LAMB KL KEMENSAH.

BSN DAN PAYHUNTER PERKENAL BAYARAN TANPA TUNAI DI 24 LOKASI BAZAR RAMADAN DI KUALA LUMPUR.