PG MALL : PELUANG UNTUNG LEBIH UNTUK PENIAGA E-DAGANG !!!!


Assalammualaikum & Salam Manis....

Selamat #dudukrumah Ayie ucapkan.. macam mana anda melalui kehidupan sepanjang kawalan pergerakan negara kita ini? semoga baik-baik sahaja ye semua Ayie doakan...

Pembelian menggunakan platform e-dagang semakin meningkat lebih-lebih lagi apabila pandemik covid-19 melanda seluruh dunia pada masa kini. Kita digalakkan untuk "menyo-opping" online dan PG Mall adalah platformnya.

Tulisan Ayie kali ini Ayie nak cite pasal laman web e-dagang PG Mall tapi lebih fokus untuk peniaga-peniaga. Jom mereka-mereka yang bergelar peniaga, penjual, saudagar dan yang seangkatan dengan nya jom join PG Mall. Mari kita ambil tahu lebih lagi pasal PG Mall ini untuk menjana keuntungan yang lebih lagi!

PG Mall


PG Mall www.pgmall.my telah bertapak di Malaysia sejak 2017 merupakan platform e-commerce atau e-dagang NO 1 di Malaysia dan satu-satunya platform e-dagang tempatan dalam Malaysia. Berkonsepkan "ConsuMenchant", PG Mall telah menduduki ranking top 3 di Iprice insight report - https://iprice.my/insights/mapofecommerce/en/

PG Mall mempunyai lebih dari 1 juta pelanggan dan ia semakin meningkat di seluruh Asia Tenggara. Peningkatan ini telah membuatkan PG Mall menyasarkan sekurang-kurangnya 10,000 penjual dan peniaga turut serta pada tahun ini.

PERCUMA !!!

Ya! percuma untuk menjadi peniaga di PG Mall !!! PG Mall adalah satu-satunya platform yang menpunyai semua rangkaian e-dompet atau e-wallet utama seperti Maybank QRPay , TouchnGo ( TnG ) e-wallet , Boosts , GrabPay , Alipay dan sebagainya. Dengan semua ini, ia membolehkan peniaga untuk mendapat lebih ramai pelanggan dan mereka akan melakukan transaksi pembayaran yang mudah.

Kumpulan sokongan PG Mall yang kuat iaitu kumpulan pembeli sedia ada yang selalu mempromosikan peniaga di PG Mall kepada jaringan dan rangkaian sosial media mereka. Ada review dan komen serta pengalaman yang kerap mereka share untuk sokongan kepada peniaga PG Mall.

Peniaga PG Mall juga akan sentiasa di sokong dengan banyaknya kempen-kempen kreatif dari pelbagai rangkaian e-wallet yang berbeza dan bank-bank pada setiap bulan untuk meningkatkan jualan dan trafik ke kedai e-dagang mereka.

Satu lagi sokongan kuat untuk peniaga PG Mall adalah pasukan pengurusan maklumat dalaman atau Management Info System ( MIS ) yang bagus dan membolehkan peniaga menjalankan pelbagai kempen-kempen kreatif dan integrasi kedai yang lebih menarik untuk pelanggan mereka.

Rakan-rakan bisnes yang bersepadu dengan PG Mall seperti SelluSeller, EasyStore, iStoreiSend, urStore, tresGo, Etailer Gateway, Red Dino dan lain-lain mengalu-alukan semua peniaga PG Mall untuk menggunakan khidmat mereka.

Bekerjasama dengan penyedia 3PL ( third-party logistics ) seperti POS Laju, Skynet, Gdex, JnT express, abx express , DHL, easy parcel dan lain-lain telah siap sedia untuk menawarkan perkhidmatan yang melibatkan penyimpanan dan penghantaran semua produk peniaga PG Mall.

Tunggu apa lagi, PG Mall dah buka ruang tingkatkan keuntungan, lekas daftar untuk jadi peniaga di PG Mall sekarang!!! daftar di :  seller.pgmall.my

Lebih lanjut boleh layari :

Website :  https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=234

FB  :  https://www.facebook.com/PGMallofficial/

IG :  https://www.instagram.com/pgmall.my/

JOM DAFTAR SEKARANG!!!!!

Sukacita, 

Ayie.

Comments

  1. Replies
    1. meamang menarik.. apalagi boleh register sekarang..

      Delete
  2. Haa,menarik jugak PGMALL ni,dapat membantu mengembangkan lagi usaha peniaga kecil,boleh di coba ni.

    ReplyDelete
  3. Thank you.. good info..selalu sy shopping je Kat pg mall ni..nanti nak share Kat kawan2 seller Saya..bagus utk dorang ni..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

EKPLORASI TASIK KENYIR : Bersama UMT & MEDIA SOSIAL - 24 JAM Pertama.

MAKAN DALAM SUNGAI DI BBQ LAMB KL KEMENSAH.

DAE GA KOREAN GRILL & BBQ - RESTORAN AUTHENTIC KOREA DAN MUSLIM-FRIENDLY !!